نوشته های مرتبط: کارمندان عادی علاقهای به نوآوری در محیط کار ندارند
چرا راهبران باهوش کسبوکار شکست میخورند؟
بیشتر کسبوکارها را افراد بسیار باهوش اداره میکنند؛ اما وقتی این کسبوکارها با شکست مواجه میشوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.
رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیشبینی شده تنظیم کنید
پیش از اینکه یک کسبوکار به مرحله مقیاسپذیری برسد، بنیانگذاران باید ملزومات و زیرساختهای این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.
چگونه با یک رئیس آسیبرسان کنار بیاییم؟
تحمل طعنهها و انرژیهای منفی رییسهای آسیبرسان بهشدت سخت است و نمیتوان همیشه صبر پیشه کرد؛ از طرف دیگر استعفا دادن نیز نمیتواند راهحل مناسبی در این زمینه باشد.
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
قبل از پذیرفتن پیشنهاد شغلی، این سؤالها را از خودتان بپرسید
تصمیمگیری عجولانه چیزی جز پشیمانی بههمراه ندارد؛ بنابراین پیش از پذیرفتن یک موقعیت شغلی ببینید آیا کار مورد نظر با روحیات و علاقهمندیهای شما سازگاری دارد یا خیر.