نوشته های مرتبط: چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم؟
سرمایهگذاریهای سرآوا، شفاف و واقعی است
گفتوگوی اختصاصی با سعید رحمانی، مدیرعامل سرآوا درباره انتقادها و ابهامات پیرامون سرمایهگذاریهای خارجی دردیجیکالا و کافهبازار
الفبای موفقیت استارتآپی به زبان مادری
دیجیکالا از جملهی موفقترین کسب و کارهای نوپای ایرانی یا استارتاپی است که طی بیش از یک دهه فعالیت خود پله پله رشد کرده و موفق شده تا به بزرگترین خردهفروشی اینترنتی خاورمیانه تبدیل شود.
اپل و آمازون، آماده ورود به عربستان میشوند
گزارش جدیدی از رویترز نشان از این دارد که اپل و آمازون قصد دارند به صورت مستقیم وارد عربستان شده و فروش مستقیم محصولات خود در این کشور را آغاز کنند.
تور استارتآپی شهردار تهران و معاون علمیوفناوری رییس جمهور
بازدید محمدعلی نجفی، شهردار تهران و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، روز چهارشنبه ۶ دی ماه از بخشی از اکوسیستم استارتآپی ایران
عربستان، صدرنشین بازار تجارت الکترونیک منطقه تا سال ۲۰۲۰
کارشناسان انتظار دارند تا انتهای دهه جاری میلادی، ارزش بازار تجارت الکترونیک عربستان با اختلافی یک میلیارد دلاری از امارات، صدرنشین فعلی تجارت الکترونیک منطقه، پیش افتاده و به ۱۰ میلیارد دلار برسد.
۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸
سال ۲۰۱۸ میتواند سال خوب و خوشیمنی برای کسبوکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ میپردازیم.
سرانجام کار خردهفروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت دوم)
در قسمت دوم بررسی عملکرد خردهفروشیهای سنتی، نگاهی به راهکارهای اصلی آنها برای بقا در عصر کنونی تجارت الکترونیک خواهیم داشت.
سرانجام کار خردهفروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت اول)
با وجود باور رایج در مورد سیطره بیچونوچرای خردهفروشیهای آنلاین، خردهفروشیهای سنتی هم در حال بازسازی و تقویت خود هستند. سرانجام آنها چیست؟ آیا در این رقابت پیروز خواهند شد؟