نوشته های مرتبط: پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
چرا استارتآپها به متخصص علوم انسانی نیاز دارند؟
این روزها همه ترجیح میدهند کودکانشان کدنویسی و علوم فنی-مهندسی یاد بگیرند؛ در حالی که متخصصان علوم انسانی نیز نقش بسیار مهمی در شرکتها ایفا میکنند.
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
با حمایت صحیح از استارتآپها، نگذاریم ریشه تولید در کشور خشک شود
محمد خالدی سردشتی: کسبوکارهای نوپا با همت افراد خلاق و نخبه راهاندازی شدهاند و لازم است مسئولان از آنها حمایت مادی و معنوی کنند تا ریشه تولید در کشور خشک نشود.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
کارآفرینان مشهور، استارتآپ را چگونه تعریف میکنند؟
بسیاری استارتآپ را فرهنگ نوینی برای اندیشههای نو و خلافیت برفراز ایدههای موجود میدانند که هدف از آن برطرف کردن نقاط ضعف راهحلهای موجود است.
فراهم شدن سرعت تبادل داده ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه، در برنامه ششم
نصرالله جهانگرد، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، بهبود فضای کسبوکار و توانمندسازی استارتآپها و مشارکت در توسعه محتوا را اولویتهای سازمان فناوری اطلاعات در چهار سال گذشته اعلام کرد.