نوشته های مرتبط: مرکز نوآوری و فناوری گروه دیجیکالا (Digikala Next) افتتاح شد
ثبات قیمتها در دیجیکالا
ثبات قیمتها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجیکالا به کاربران خود است.
چگونه میتوان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟
دوره مدیریت تعارض در تیمهای استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
همراه با فروشندگان دیجیکالا در همه ایران
تعداد مشتریان دیجیکالا در شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و با توجه به رشد پرشتاب کسبوکار دیجیکالا و افزایش تقاضا، ظرفیت مراکز پردازش و توزیع دیجیکالا هم روز به روز گسترش پیدا میکند.
پل نوآوری دیجیکالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه
رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجیکالا و دانشگاهها برگزار میشود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.