نوشته های مرتبط: عرض اندام شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها

رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیش‌بینی شده تنظیم کنید

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پیش از اینکه یک کسب‌وکار به مرحله‌ مقیاس‌پذیری برسد، بنیان‌گذاران باید ملزومات و زیرساخت‌های این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.

کاریکاتور: چرا فیلترینگ، راه‌حل نیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰/ ۰ دقیقه

اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): چرا فیلترینگ، راه‌حل نیست؟

مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در حوزه کسب‌وکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکت‌ها پس از مشتری محسوب می‌شوند؛ بنابراین دانستن تفاوت‌ میان آن‌ها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.

استارت‌آپ‌های موفقی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۰/ ۲۱ دقیقه

طی چند سال گذشته، تعداد استارت‌آپ‌های موفق خارجی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند، رشد چشم‌گیری داشته‌ است و بررسی نکات موفقیت آن‌ها بسیار سودمند است.

ثبت‌نام در بزرگ‌ترین جایزه استارت‌آپی ایران، تمدید شد

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۰/ ۳ دقیقه

استارت‌آپ‌های ایرانی تا ۱۵ دی‌ماه مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگ‌ترین جایزه استارت‌آپی ایران ثبت‌نام کنند.

معرفی چند ایده برتر کسب‌و‌کارهای کوچک برای آقایان

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به معرفی چند ایده برای شروع کسب‌و‌کارهای کوچک می‌پردازیم که بیشتر مناسب آقایان است و راه‌اندازی برخی از آن‌ها نیاز به بودجه زیادی ندارد.

اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.