نوشته های مرتبط: رویداد پل نوآوری در دانشگاه تهران برگزار شد
برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین
براساس آمار، برندهای خارجی بسیار بیشتر از انواع ایرانی توسط کاربران داخلی جستوجو میشوند. دلیل این موضوع چیست و چه راهکارهایی برای بهبود جایگاه اجتماعی برندهای ایرانی وجود دارد؟
رویداد پل نوآوری برگزار شد
مرکز نوآوری دیجیکالانکست، رویدادهایی را به منظور ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت برگزار میکند
۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجیکالا چه گذشت؟
دیجیکالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیدهای از آمار و دادههای گروه دیجیکالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرفکننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.
پل نوآوری دیجیکالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه
رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجیکالا و دانشگاهها برگزار میشود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.
ثبات قیمتها در دیجیکالا
ثبات قیمتها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجیکالا به کاربران خود است.