نوشته های مرتبط: همه آنچه درباره «مارکت پلیس» باید بدانید
۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجیکالا چه گذشت؟
دیجیکالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیدهای از آمار و دادههای گروه دیجیکالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرفکننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.
همراه با فروشندگان دیجیکالا در همه ایران
تعداد مشتریان دیجیکالا در شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و با توجه به رشد پرشتاب کسبوکار دیجیکالا و افزایش تقاضا، ظرفیت مراکز پردازش و توزیع دیجیکالا هم روز به روز گسترش پیدا میکند.
ماشین نو؛ پلتفرم مارکتپلیس فروش لوازم یدکی
آکادمی فروش وبسایتی علمی در زمینه استارتآپهاست. این وبسایت در بخش گفتوگو با کسبوکارهای ایرانی این هفته خود به سراغ استارتاپ ماشین نو رفته است که در ادامه میخوانیم.
گزارشی از مجموعههای دیجیکالا زیر سقف الکاماستارز
دیجیکالا برای نخستین بار در بخش الکاماستارز نمایشگاه سالیانه الکامپ حضور پیدا کرد.
روشنایی انتهای مسیر جوانان خلاق
اتفاق مهمی که از بیست و پنجمین نمایشگاه پر مخاطب الکامپ به یادگار ماند، حضور پر رنگ مسئولین در غرفههای جذابی بود که با انگیزه صد در صدی صاحبانش ساخته شده بود.
بازدید معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور از مرکز پردازش دیجیکالا
جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور در این بازدید گفت: اهمیت کسبوکارهای فضای مجازی بیشتر از صنعت نفت است
مرکز نوآوری و فناوری گروه دیجیکالا (Digikala Next) افتتاح شد
بعدازظهر روز گذشته، مرکز نوآوری دیجیکالا یا همان دیجیکالا نکست در سوله شماره چهار کارخانه نوآوری آزادی با حضور سرمایهگذاران، اعضای دیجیکالا، مدیران دولتی و استارتاپها و اصحاب رسانه افتتاح شد.
توسعه ابزارهای نظارتی برای کنترل کالاهای غیراصل
دیجیکالا برای حفظ حقوق برندهای معتبر و ایجاد امکانی مطمئن برای ارائه سرویس به این گروه از مشتریان خود، از این پس علاوه بر استفاده از نشان “برند متفرقه”، در عنوان کالا نیز به غیراصل بودن آن اشاره میکند.