نوشته های مرتبط: جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای ۹۷ دیجیکالا
۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجیکالا چه گذشت؟
دیجیکالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیدهای از آمار و دادههای گروه دیجیکالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرفکننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.
ثبات قیمتها در دیجیکالا
ثبات قیمتها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجیکالا به کاربران خود است.
چگونه میتوان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟
دوره مدیریت تعارض در تیمهای استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
همراه با فروشندگان دیجیکالا در همه ایران
تعداد مشتریان دیجیکالا در شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و با توجه به رشد پرشتاب کسبوکار دیجیکالا و افزایش تقاضا، ظرفیت مراکز پردازش و توزیع دیجیکالا هم روز به روز گسترش پیدا میکند.
پل نوآوری دیجیکالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه
رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجیکالا و دانشگاهها برگزار میشود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.
روشهای رایج برای ارزشگذاری استارتاپها چیست؟
کارگاه پیشرفته ارزشگذاری استارتاپها به همت آکادمی دیجیکالا در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.