نوشته های مرتبط: انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
اعطای وام و تسهیلات مالی به استارتآپها، اشتباه است
سمیه محمودی: «اگر سرمايهای كه در اختیار کسبوکارهای نوپا قرار میگیرد از نوع وام يا تسهيلات باشد، موقتی و نادرست است. بهتر است از طریق سرمايهگذاری در صندوقهای سرمايهگذاری جسورانه، مشکل تامین سرمایه استارتآپها را به بهترین نحو برطرف کنیم.»
۱۰ روز تا آخرین مهلت ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
استارتآپهای ایرانی تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
نگاه ویژه مجلس به استارتآپها و سرمایهگذاران جسورانه در قانون بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی برای حمایت از استارتآپها به شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه از جهت تامین سرمایه، تصويب قوانین و تسهیل ارتباطات، توجه ویژه دارد.
عدم حمایت کافی از ویسیها، چالش اصلی سرمایهگذاری در استارتآپها
سلمان خدادادی: «چالش اصلی فرهنگسازی و نبود فرهنگ سرمایهگذاری در طرحها و پروژههای فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.»
چگونه یک کمپین تبلیغات ایمیلی موفق طراحی کنیم؟
با وجود گستردگی ایمیلهای تبلیغاتی آزاردهنده، هنوز هم هستند ایمیلهایی که ترغیب میشویم بازشان کنیم. در این مطلب میکوشیم به شما یاد بدهیم چگونه چنین تبلیغات ایمیلی موفقی را طراحی کنید.
شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارتآپها
امروزه وقتی صحبت از سرمایهگذاری در استارتآپها به میان میآید، خودروسازان عضو ثابت این سرمایهگذاری هستند.
اسنتوی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مدیریت رسانهها و دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان کمک میکند.
پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپینهای زنده شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روشهای قدرتمند جایگزین هستند.