نوشته های مرتبط: تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

نگاهی به کمپین تصمیم کبری بگیر بانی‌مد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۳/ ۹ دقیقه

تبلیغات اصلی‌ترین راه برای معرفی یک برند است و تبلیغات خوب می‌تواند عامل سودآوری بیشتر یک شرکت باشد. راه‌ و روش‌های تبلیغات محدودند و تفاوت تبلیغ موفق از سایر تبلیغات را محتوای آن مشخص می‌کند.

انتخاب رهبر از درون تیم یا استخدام آن؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵/ ۱۰ دقیقه

یکی از مزایای راه‌اندازی استارتاپ این است که برای هدایت آن به یک عمر تجربه نیاز نیست اما در عین حال اگر از مشاوره یک رهبر مجرب هم بی‌نصیب باشد، ممکن است با تصمیمی اشتباه به نقطه پایان برسد. با توجه به این مساله ترجیح می‌دهید تیم رهبری را از افراد درون استارتاپ انتخاب کنید یا از کسانی که در شکل گیری آن نقش نداشته‌اند کمک بگیرید؟

از حمایت‌های ظاهری تا سنگ‌اندازی‌های واقعی در کار استارتاپ‌ها

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۴/ ۱۵ دقیقه

در سال‌هایی نه‌چندان دور، انجام کارهای ساده به آسانی حالا نبود. کسی فکرش را نمی‌کرد روزی، اهمیت ندارد در تهران باشی یا در دور‌افتاده‌ترین روستاها، اهمیتی ندارد برای خانه‌ات مبل و یخچال بخواهی یا برای تراکتورت چرخ یا گاو و گوسفند برای مزرعه‌ات؛ همه چیز با یک سرچ ساده اینترنتی برایت مهیاست.

تبلیغات اینترنت، تنها راه نجات کسب و کارها

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۱/ ۱۱ دقیقه

در این مقاله با روش های دیگری مثل تبلیغات کلیکی و تبلیغات تلگرام نیز توضیح می دهیم و همچنین توضیحات بیشتری نیز درباره تبلیغات در گوگل و تعرفه هایش می دهیم.

دوره جامع آنلاین طراحی محصول

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۴/ ۴ دقیقه

فراگیری و بکار بستن دانش طراحی شاه کلید تولید محصول و موفقیت در رقابت تجاری است و بدون آشنایی با روش‌های اصولی طراحی محصول و به‌کار گرفتن آن در فرایند تولید، هر محصول جدیدی در رقابت با محصولات رقیب در بازار محکوم به شکست خواهد بود.

بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳/ ۴ دقیقه

«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.

روزگار غریب استارتاپ‌ها در سال ۹۸

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۳/ ۲۶ دقیقه

سرمایه‌گذاری، ادغام، تعطیلی، پلمب، فیلترینگ، تملک، کرونا، تعدیل، جریمه و همه آنچه بر سر استارتاپ‌ها آمد

پیش‌نیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۴/ ۱۲ دقیقه

امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمی‌توانند در دنیای کسب‌وکار موفق شوند و به مجموعه‌ای از مهارت‌های اصلی و فرعی نیاز دارند.