نوشته های مرتبط: آغاز تغییرات جدی در دیجی‌کالا

جام رمضان دیجی‌کالا

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

دیجی‌کالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.

احترامی که احیا شدنش در جامعه را مرهون استارت‌آپ‌ها هستیم

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

تغییر رفتاری در جامعه که آن را در نتیجه فعالیت استارت‌آپ‌ها می‌توان سراغ گرفت.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.