نوشته های مرتبط: درک چارچوبهای بازاریابی
استارتآپها برای رفع معضل فیلترینگ به سراغ مجلس میروند
به دنبال مسدودسازی نابهنگام و مکرر سرویس آنلاین کسبوکارهای نوپا و به ثمر نرسیدن پیگیری برای جلوگیری این اتفاق از نهادهای مختلف دولتی، برخی از کسبوکارهای نوپا به دنبال حل این معضل از طریق تعامل با کمیتهها و کمیسیونهای تخصصی مرتبط با فضای مجازی در مجلس هستند.
استارتآپهای بزرگ وارد بورس میشوند
امیر هامونی مدیرعامل فرابورس در آخرین جلسه فینتاک اعلام کرد چند شرکت استارتآپی بزرگ تا یک سال آینده وارد بورس خواهند شد.
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد
سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقهمندان و مدیران ارشد شرکتها و استارتآپهای بزرگ کشور در مرکز بینالمللی همایشهای رازی برگزار شد.
فوتونیک و تاثیر شگرف آن بر صحنه نوآوری جهانی
اغراق نیست اگر بگوییم هیچچیز دیگری مانند فوتونیک بر صحنه نوآوری جهانی تأثیر ندارد و موفقیت آن بر پایه سه اصل برتری علم، نوآوری و روحیه پیشگام بودن است.
معرفی ۱۲ نرمافزار جدید در جشنواره استارتآپهای کهگیلویه و بویراحمد
محمود باقری گفت: در حوزه گردشگری هم ما اعتقاد داریم که کارهایمان را می توانیم به صورت الکترونیکی ارائه دهیم که این عملکردها اشتغالزا و درآمدزا هستند.
ارتباط مستقیم میان کارفرمایان صنایع مختلف با کارجویان برای جذب نیروی کار جوان
پارک فناوری پردیس معاونت علمی با همکاری مجموعه دانشکار به عنوان کارگزار، «جشنواره کار صدف» را در دانشگاه علم وصنعت ایران برگزار خواهد کرد.