نوشته های مرتبط: درک چارچوب‌های بازاریابی

استارت‌آپ‌ها برای رفع معضل فیلترینگ به سراغ مجلس می‌روند

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۶/ ۵ دقیقه

به دنبال مسدودسازی نابهنگام و مکرر سرویس آنلاین کسب‌وکارهای نوپا و به ثمر نرسیدن پیگیری برای جلوگیری این اتفاق از نهادهای مختلف دولتی، برخی از کسب‌وکارهای نوپا به دنبال حل این معضل از طریق تعامل با کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با فضای مجازی در مجلس هستند.

استارت‌آپ‌های بزرگ وارد بورس می‌شوند

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۹/ ۶ دقیقه

امیر هامونی مدیرعامل فرابورس در آخرین جلسه فینتاک اعلام کرد چند شرکت استارت‌آپی بزرگ تا یک سال آینده وارد بورس خواهند شد.

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقه‌مندان و مدیران ارشد شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های بزرگ کشور در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار شد.

فوتونیک و تاثیر شگرف آن بر صحنه نوآوری جهانی

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۱/ ۴ دقیقه

اغراق نیست اگر بگوییم هیچ‌چیز دیگری مانند فوتونیک بر صحنه نوآوری جهانی تأثیر ندارد و موفقیت آن بر پایه سه اصل برتری علم، نوآوری و روحیه پیشگام بودن است.

معرفی ۱۲ نرم‌افزار جدید در جشنواره استارت‌آپ‌های کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۱/ ۷ دقیقه

محمود باقری گفت: در حوزه گردشگری هم ما اعتقاد داریم که کارهایمان را می توانیم به صورت الکترونیکی ارائه دهیم که این عملکردها اشتغالزا و درآمدزا هستند.

ارتباط مستقیم میان کارفرمایان صنایع مختلف با کارجویان برای جذب نیروی کار جوان

۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۶/ ۴ دقیقه

پارک فناوری پردیس معاونت علمی با همکاری مجموعه دانشکار به عنوان کارگزار، «جشنواره کار صدف» را در دانشگاه علم وصنعت ایران برگزار خواهد کرد.