نوشته های مرتبط: بازاریابی ویروسی چیست؟
نکات کلیدی برای ارتباط صحیح ایمیلی با مشتریان
اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم میتواند بهترین و سادهترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه شما باشد.
نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
گاهی استارتآپها شناخت خوب و کاملی از مشتریهای خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.
روابط عمومی؛ ویترین برند شماست
امروزه رسانهها، مطبوعات و مجلات معتبر و البته شبکههای اجتماعی، ابزاری مهم برای برقراری ارتباط با مخاطب به شمار میروند و طبیعتا نقش شایانی در موفقیت کسبوکار شما دارند.
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.
داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نتبرگ
دو شرکت نتبرگ و تخفیفان در زمینه تخفیف برای خدمات مختلف و کالا فعالیت دارند که اگرچه ماهیت کار آنها یکسان است، ولی تفاوتهایی نیز با هم دارند که در این مطلب به ذکر این موارد میپردازیم.
شتابدهندهها چهره فناوری را تغییر میدهند
نشریه معتبر کرانچبیس (Crunchbase)، گزارش جذابی در خصوص ایدههای فناورانهای که نظر موفقترین شتابدهندهها در کشورهای توسعهیافته را به خود جلب میکنند، منتشر کرد که در این مطلب به شرح آن میپردازیم.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.