نوشته های مرتبط: نمایشگاه فناوری‌های نوین با رویکرد شهر فناور برگزار می‌شود

الکام استارز برای استارت‌آپ‌ها چه دستاوردی دارد؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۰/ ۸ دقیقه

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان برگزار کننده نمایشگاه الکامپ، اعلام کرد که استارتاپ‌های متقاضی برای حضور در «الکام استارز» می‌توانند از تاریخ ۵ الی ۱۲ خرداد ماه برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

همکاری با صندوق بازنشستگی صداوسیما برای رشد استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۶/ ۳ دقیقه

تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و صندوق بازنشستگی صداوسیما در راستای تحقق منافع مشترک در زیست‌بوم و فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان امضا شد.

ایده‌های برتر کسب‌وکارهای فضاپایه حمایت می‌شوند

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۳/ ۲ دقیقه

فراخوان برگزاری رویداد شناسایی و توانمندسازی کسب و کارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی ایران اعلام شد.

تعرفه‌‌ ثبت‌نام کسب‌وکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ ۹۷ اعلام شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۶/ ۳ دقیقه

ثبت‌نام کسب‌وکارهای نوپا در سالن الکام استارز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از پنجم تا دوازدهم خردادماه انجام می‌شود.

چرا سرمایه‌گذاران سیلیکون ولی از چین می‌ترسند؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۹/ ۵ دقیقه

در چین، دولت مشتاق به برداشتن موانع برای خودروهای خودران، اشتراک گذاری داده ها، اتوماسیون کارخانه ها است. این اتفاقات در حالی در چین رخ می دهد که استارت آپ ها در امریکا با مقررات دست و پاگیر مواجه شده اند.

رونق استارت‌آپ‌ها با آموزش صحیح افراد

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۳/ ۹ دقیقه

استارت‌آپ کسب‌و‌کاری است که بخش عمده‌ای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب‌و‌کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارت‌آپ نیست، ولی همه استارت‌آپ‌ها به‌طرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوری‌های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

ایده‌های برتر کسب‌وکارهای فضاپایه حمایت می‌شوند

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۹/ ۲ دقیقه

سازمان فضایی ایران با انتشار فراخوانی اعلام کرد که از ایده‌های برتر در حوزه کسب‌وکارهای فضاپایه حمایت می‌کند. این فراخوان برای برگزاری رویداد شناسایی و توانمندسازی کسب‌وکارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی ایران اعلام شد.

تلاش برای رفع موانع بیمه‌ای و مالیاتی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۳/ ۱۶ دقیقه

استارت‌آپ‌ها و كسب‌وكار‌هاي اينترنتي براي تبديل شدن به كسب‌وكار و موفقيت، با مشكلات عديده‌اي در مسير روبه‌رو می‌شوند، به طوري كه نرخ تبديل آنها به پروژه‌هاي بزرگ كسب‌وكاري در ايران عددي در حدود ۲ درصد است.