نوشته های مرتبط: فیلتر شدن اینتورک در سال حمایت از کالای ایرانی
فیلترینگ تیر خلاص به کسبوکارهای محلی
انحصار نیست که استارتآپ را موفق میکند، بلکه خلاقیتهای یک سرویس است. اکنون این فرصت تاریخی وجود دارد تا با آزاد کردن بستری مانند توییتر که تاکنون بسته بوده، هر ابزار در جای خودش مورد استفاده قرار گیرد.
کاریکاتور: چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟
بازاریابی اینترنتی بیمه در کسبوکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا میکند؛ اما سوال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟
به عملکرد موفقیتآمیز استارتآپها و کارآفرینان جوان اعتماد کنیم
محمدمهدی شکوریمقدم: استارتآپها در آینده نزدیک و با اتخاذ رویکرد صحیح نهادهای مسئول، این ظرفیت را دارند که به پرچمدار کشور در زمینه اشتغالزایی و افزایش درآمد ملی تبدیل شوند.
محدود کردن فضای کسبوکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم میکند
مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسبوکار سختتر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینهها پیدا میکنند.
بهترین راهحل گفتوگو است، نه فیلترینگ
قاسم رادمان: برای جوانان این مرز و بوم که در چارچوب قانون کار میکنند و دانش خود را در قالب خدمتی نو و با ازرش افزوده زیاد و کمهزینه برای کشور، در معرض استفاده دیگران قرار میدهند، گفتوگو و کمک به آنها همیشه بهترین راه است، نه فیلترینگ.
فیلترینگ کسبوکارها، به اعتبار آنها و اعتماد کاربران ضربه میزند
میلاد جهاندار: برای فعالین حوزه فینتک، اعتبار و جلب اعتماد کاربران از همه چیز مهمتر است. ما تلاش زیادی را برای کسب این اعتبار انجام می دهیم و اقداماتی مانند فیلترینگ، تمامی این زحمات را از بین میبرد.
موافقان و مخالفان فیلترینگ فينتکها
مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی: استارتآپها خلأ شبکه مویرگی مورد نیاز بانکها را پر میکنند.