نوشته های مرتبط: چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
کسبوکارها و اسپانسرینگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
چگونه جام جهانی فوتبال علاوه بر علاقهمندان و ورزشکاران، توجه برندها و شرکتهای بزرگ را به خود جلب میکند.
چرا سرمایهگذاران سیلیکون ولی از چین میترسند؟
در چین، دولت مشتاق به برداشتن موانع برای خودروهای خودران، اشتراک گذاری داده ها، اتوماسیون کارخانه ها است. این اتفاقات در حالی در چین رخ می دهد که استارت آپ ها در امریکا با مقررات دست و پاگیر مواجه شده اند.
بهترین شهرهای آسیایی برای کارآفرینی
هنگامی که نام کارآفرینی می آید ناخودآگاه نام "سیلیکن ولی" که زادگاه شرکت هایی چون اپل و فیس بوک است، به ذهن انسان خطور می کند اما اوضاع در حال تغییر است و شرق آسیا مهد جدید کارآفرینی خواهد بود.
جایگاه کارآفرینی در فرهنگهای مختلف جهان چیست؟
ما عرصه کارآفرینی را غالباً با تصویرهای لوکس سیلیکونولی تجسم میکنیم؛ در حالیکه فرهنگها و کشورهای مختلف جهان، رویکردی کاملاً متفاوت نسبت به این عرصه دارند.
چگونه سافت بانک به بزرگترین سرمایهگذار فناوری دنیا تبدیل شد
سافتبانک، از جمله نامهای مطرح در عرصهی فناوری بهشمار میرود که اخبار همکاری آن با دیگر شرکتهای این حوزه، از چندی پیش تیتر اول رسانهها است.
چین قصد دارد با هوش مصنوعی بر مردم نظارت کند
باارزشترین استارتآپ هوش مصنوعی دنیا، شرکتی چینی است که در زمینهی نظارت آنی ویدئو تخصص دارد و میخواهد در ادارهی جامعه به دولت این کشور کمک کند.