نوشته های مرتبط: چرا مدیران به برنامه استراتژی کم توجه هستند؟
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
پیشنیازهای راهاندازی استارتآپ
برای راهاندازی کسبوکار بهتر است عجله نکنید، قدمهای درست و حساب شده بردارید و از متخصصان مشاوره بگیرید تا شانس موفقیت استارتآپ بیشتر شود.
نقش مدیر محصول در کسب وکار
چرا در استارتاپ خود به مدیر محصول نیاز داریم و چه نقشها و توقعاتی را میتوانیم از این فرد در پیشبرد فروش محصول داشته باشیم.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
پویایی سیستم چیست و چه کمکی به کسبوکار شما میکند؟
پویایی سیستم در سازمانهایی استفاده میشود که با تصمیمگیریهای پیچیده و مهم مواجهاند و بهدنبال بینش یکپارچهای از مشکلات اساسی هستند.
با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را بهراحتی حل کنید
تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گستردهتر میکند و باعث میشود که نگاه عمیقتری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.
چگونه طرح کسبوکار خود را بهروز نگه داریم؟
اگر طرح کسبوکار شما پس از مدتی بازنگری و بهروزرسانی نشود، منسوخ میشود و ارزش خود را از دست میدهد. در این مطلب به بررسی نکاتی برای بهروز نگهداشتن طرح کسبوکار میپردازیم.