نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس
از ابزار مدیریت رویدادها تا بستر آنلاین خرید و فروش خودرو
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
دوره فشرده و حرفهای بازاریابی دیجیتال
دوره فشرده و حرفهای بازاریابی دیجیتال توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن ۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود.
از انتقادهای منفی به نفع برند خود استفاده کنید
انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیههایی از طرف مشتریان هستند و کمک میکنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.
چگونه برای آزادکاری آماده شویم؟
این روزها آزادکاری، از محبوبترین کارهایی است که بهعنوان شغل دوم در نظر گرفته میشود. در این مطلب مراحل تبدیل شدن به یک آزادکار را بررسی میکنیم.
همایش بزرگ آینده بازاریابی
رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسبوکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار میشود.
اسنتوی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مدیریت رسانهها و دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان کمک میکند.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.
آیا شما هم به دنبال فالوئر در رسانههای اجتماعی هستید؟
در این مطلب به ۱۰ روش اثبات شده برای جذب فالوئر در رسانههای اجتماعی میپردازیم.