نوشته های مرتبط: چگونه یک خرید اینترنتی مطمئن داشته باشیم؟
ایزی مارکت، اتفاق خوبی که باید تمام فعالان حوزه شبکه از آن با خبر شوند
توسعه تجارت الکترونیک و کسبوکار در دنیای مجازی به حدی است، که امروزه سادهترین نیازها نیز از طریق همین فضا برآورده میشود. صرفهجویی در وقت و هزینههای رفت و آمد، امکان مقایسه برندها با قیمتها و کیفیتهای متفاوت، سهولت در خرید و ... از جمله دلایلی هستند که خرید اینترنتی را بسیار جذاب کردهاند.
فروشگاههای اینترنتی ملزم به ارائه قیمت بعد و قبل از حراجی شدند
یک مقام مسئول در اتحادیه کسبوکارهای اینترنتی در پاسخ به اعتراض مشتریان به تخفیفهای ساختگی در فروشگاههای اینترنتی، گفت: فروشگاههای بزرگ در حراجیها ملزم به ارایه قیمت بعد و قبل از حراجی به اتحادیه شدهاند.
دیجیکالا از اپلیکیشن جدید خود به نام دیجی پی رونمایی کرد
نسخه اول اپلیکیشن دیجیپی در حوزه ارائه خدمات مالی به کاربران، از اول اسفند ۱۳۹۷ به طور رسمی آغاز به کار کرده است.
پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال عملیاتی میشود
مدیرعامل تاکسیرانی تهران از ساماندهی پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: راهکار پرداخت کرایه تاکسی برای ناوگان ۸۰ هزارتایی تاکسیرانی تهران با مشارکت بخش خصوصی ایجاد میشود.
آینده صنعت پرداخت اینترنتی با تصمیمات جدید رو به نابودی است
کسبوکارهای اینترنتی در سالهای اخیر برای دریافت درگاه پرداخت مشکلات بسیاری داشتهاند که بزرگترین آنها، پیشنیازی به نام نماد اعتماد الکترونیکی بوده است.
چرا خرید اینترنتی پوشاک در ایران، رونق چندانی ندارد؟
تنها ۵ درصد از مشتریان بازار پوشاک، به خرید اینترنتی محصولات این حوزه علاقهمند هستند؛ در این پرونده ویژه، به تحلیل این موضوع و بررسی دلایل آن میپردازیم.
سرانجام کار خردهفروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت اول)
با وجود باور رایج در مورد سیطره بیچونوچرای خردهفروشیهای آنلاین، خردهفروشیهای سنتی هم در حال بازسازی و تقویت خود هستند. سرانجام آنها چیست؟ آیا در این رقابت پیروز خواهند شد؟
رونمایی ایبی (eBay) از موتور جستوجوی هوشمند خود
ایبی (eBay)، از بزرگترین فروشگاههای آنلاین دنیا، مدتی پیش از موتور جستوجوی جدیدش که بر پایه هوش مصنوعی و پردازش تصویر بنا شده است، رونمایی کرد.