نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا
برندسازی یکی از پایههای اصلی موفقیت در بازاریابی کسبوکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپهای کوچک نمیتوانند هزینهی بالایی برای این بخش داشته باشند.
گردش مالی ۱۳۰ هزار میلیاردی استارتآپها
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: بهبود محیط کسبوکار شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها مهمترین لازمه جهش در شاخصهای جهانی نوآوری است.
۳ مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند
بیشتر جوان های در حال تحصیل در دانشکده های مختلف تمام روزشان را به تهیه کاغذهای کنفرانس یا مطالعه درس های امتحانی شان اختصاص می دهند. با این حال برایان مک آلیستر دوران دانشگاهش را به طور متفاوتی سپری کرد. وی این دوران را با ساخت کلاه های بینی(Beanie) با همکلاسی اش به پایان رساند.
خط تلفن هزاران کسبوکار ایرانی قطع شد!
با گذشت نزدیک به 6 ماه اقدام عملی از سوی مسئولان برای تدوین قوانین جدید صورت نگرفت و بار دیگر استارتاپهای ایرانی قربانی شفاف نبودن قوانین در این حوزه شدند.
رقابت استارتآپها در مسابقه اینوتکس پیچ
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری ایران طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاههای تخصصی شهرداری تهران برگزار گردید.
مدیرعاملان جدید باید از چه رفتارهایی پرهیز کنند
مدیرعاملانی که بهتازگی مسئولیت هدایت یک شرکت را به عده گرفتهاند، در معرض اشتباهات متداولی قرار دارند که آنها را موفقیتهای بزرگ بازمیدارد.
واگذاری بهرهبرداری از ایستگاههای دریافت اطلاعات ماهوارهای
سازمان فضایی ایران در راستای کاهش تصدیگری و حضور فعال بخش خصوصی در چرخه فناوری فضایی، در حال بررسی و ایجاد زیرساختهای لازم برای ورود بخش خصوصی به موضوع توسعه و بهرهبرداری از ایستگاههای زمینی دریافت تصاویر و دادههای ماهوارهای است.
تبدیل کارمندان شرکت به افرادی شایسته رهبری
تلاش برای پرورش کارمندان فعلی به افرادی شایستهی رهبری بسیار مهم است زیرا هر کسبوکاری به وجود نمایندهای از طرف رهبر شرکت نیاز دارد.