نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

آیا مالکین کسب‌و‌کار، همگی کارآفرین‌اند؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

میان یک کارآفرین و یک مالک کسب‌و‌کار کوچک، تفاوت‌هایی وجود دارد.

ابزارهایی برای انقلاب در کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۱۱ دقیقه

برای پیشرفت کسب‌وکار خود می‌توانید از ابزارهای مفید مانند «نیمبل» استفاده کنید، این ابزار در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مفید است.

بررسی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

موشن‌گرافیک، تاثیرگذارترین روش تبلیغات سال ۲۰۱۶ شد.

ریسک‌گریزی، ریشه درلایه‌های عمیق فرهنگ ما دارد

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

دکتر امیرعلی سیف‌الدین: لازم است جسور بودن و ریسک‌پذیری، آموزش بیشتری داده شود.

نشانه‌های زودهنگام سقوط یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

ده رفتار اشتباه مدیرعاملان که می‌توانند به مشکلات جدی یک استارت‌آپ منجر شوند و در نهایت، باعث سقوط شرکت شوند.

چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمت‌ها لحاظ شوند؟