نوشته های مرتبط: راهاندازی سامانه ارزیابی سطح آمادگی محصولات
کاربرد متمایزسازی محصول در ارتقای جایگاه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
لزوم حرکت جامعه به سمت استارتآپی شدن
تا چندسال پیش واژه «استارتآپ» برای بسیاری واژهای غریب بود، ولی امروز که از تاکسیهای اینترنتی، سفارش غذا بهصورت اینترنتی یا خرید کالاهای موردنیاز ازطریق فروشگاههای اینترنتی استفاده میکنیم.
تغییر نگاه از ثمرههای استارتآپهای حوزه کشاورزی است
معاون جهاد دانشگاهی اظهار کرد: استارتآپهای حوزه کشاورزی به تغییر نگاه و تغییر فرآیندها به شدت کمک کند.
راهآهن مستعد ورود استارتآپها است
مشاور مدیر عامل راهآهن: استارتآپها شرکتهایی هستند که بهصورت «چابک با پرسنل کمتر و استفاده از فناوری IT» وارد یک صنعت میشوند و سعی میکنند مشکلات صنعت را از راههای نوین حل کنند.
نوآوری کسب و کارهای دانشبنیان زمینهساز رونق صنایع می شود
معاون علمی و فناوری رئیسجمهوری گفت: نوآوری و پویایی شرکتهای دانشبنیان و استارتاپها میتواند با ورود به صنایع بزرگی همچون خودروسازی، زمینه رونق و بهبود این صنایع را به دنبال داشته باشد.
کاریکاتور: چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
از پلتفرم آموزش آنلاین تا ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.