نوشته های مرتبط: فینالیستهای بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران مشخص شدند
ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران، تمدید شد
استارتآپهای ایرانی تا ۱۵ دیماه مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
نگاهی بر اهمیت ارزشگذاری استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «ارزشگذاری استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اولین رویداد استارتآپی پسماند و محیط زیست
اولین رویداد استارتآپی پسماند و محیط زیست «1st Waste Startup Weekend» باشعار «آیندهت رو دور نریز!» درتاریخ ۴ بهمنماه درمحل باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار میشود.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.
از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.