نوشته های مرتبط: مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارت‌آپ خود طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

هر کسب‌وکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهی‌رسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه می‌توان در یک آگهی کوتاه کسب‌وکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.

چگونه به یک راهبر کسب‌وکار حرفه‌ای تبدیل شویم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسب‌وکار به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالش‌ها، خسته و درهم‌شکسته می‌یابد؛ پس افزایش انعطاف‌پذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب می‌شود.

اپلیکیشن‌هایی که مدیریت یک استارت‌آپ را بسیار آسان‌تر می‌کنند

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تعداد اپلیکیشن‌های مرتبط با کسب‌و‌کار به بیش از هزاران عدد می‌رسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کرده‌ایم که می‌توانند در انجام کارهای خسته‌کننده و کاهش استرس در استارت‌آپ، به شما کمک کنند.

مشتری راضی، اصلی‌ترین منبع درآمد شماست

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برای موفقیت و کسب‌ درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اگر می‌خواهید فروش کسب‌وکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کرده‌ایم کمک بگیرید.

آسیب‌شناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آسیب شناسی سازمان کمک می‌کند تا شرایط فعلی سازمان‌ها با معیارهای ایده‌آل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.