نوشته های مرتبط: نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در قسمت قبلی، باید‌ها و نباید‌هایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری می‌پردازیم.

آیا مالکین کسب‌و‌کار، همگی کارآفرین‌اند؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

میان یک کارآفرین و یک مالک کسب‌و‌کار کوچک، تفاوت‌هایی وجود دارد.

ابزارهایی برای انقلاب در کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۱۱ دقیقه

برای پیشرفت کسب‌وکار خود می‌توانید از ابزارهای مفید مانند «نیمبل» استفاده کنید، این ابزار در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مفید است.

ریسک‌گریزی، ریشه درلایه‌های عمیق فرهنگ ما دارد

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

دکتر امیرعلی سیف‌الدین: لازم است جسور بودن و ریسک‌پذیری، آموزش بیشتری داده شود.

نشانه‌های زودهنگام سقوط یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

ده رفتار اشتباه مدیرعاملان که می‌توانند به مشکلات جدی یک استارت‌آپ منجر شوند و در نهایت، باعث سقوط شرکت شوند.

چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمت‌ها لحاظ شوند؟

احترامی که احیا شدنش در جامعه را مرهون استارت‌آپ‌ها هستیم

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

تغییر رفتاری در جامعه که آن را در نتیجه فعالیت استارت‌آپ‌ها می‌توان سراغ گرفت.