نوشته های مرتبط: چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسبوکار هستند؛ اما باید بهصورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.
پرسشهایی که راهنمای شما در تیمسازی موفق هستند
تصمیم بر تشکیل تیمی از بهترین افراد برای راهاندازی استارتآپ خود دارید؟ پرسشهایی که در این مطلب به بررسی آنها میپردازیم، راهنمای بسیار خوبی برای شما هستند.
۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
از علتهای بیانگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیطهایی میپردازیم.
چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایتهای مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبهنفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.
چگونه مدیر خوبی برای کارمندان باهوش خود باشیم؟
مدیریت کارمندان باهوش میتواند بسیار سخت باشد؛ اما با چند راهکار هوشمندانه میتوانید وجود آنها را به یک فرصت طلایی برای سازمان خود تبدیل کنید.
راز موفقیت استارتآپهایی که ماندگار میشوند
درصد زیادی از استارتآپها شکست میخورند و تنها درصد کمی از آنها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آنها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.