نوشته های مرتبط: چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
اپلیکیشنهایی که مدیریت یک استارتآپ را بسیار آسانتر میکنند
تعداد اپلیکیشنهای مرتبط با کسبوکار به بیش از هزاران عدد میرسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کردهایم که میتوانند در انجام کارهای خستهکننده و کاهش استرس در استارتآپ، به شما کمک کنند.
چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟
در این مطلب، به پنج عادت ساده اشاره میکنیم که توجه به آنها به شما کمک میکند روابط کاری بسیار خوبی را ایجاد و حفظ کنید، بدون اینکه مجبور باشید با تکتک افراد در محل کار خود رابطهای دوستانه برقرار کنید.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
شش عامل مهمی که باعث شکست در مذاکرات میشوند
اگر با اصول مذاکره آشنا باشید و نسبت به اشتباهاتی که ممکن است در حین انواع مذاکره مرتکب شوید، آگاه باشید، میتوانید به مذاکرهکننده بهتری تبدیل شوید.
چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟
در این مطلب، راهنماییهای کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه میدهیم تا بتوانید شانس خود را برای بهدست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.
آنچه در مورد تیمهای موفق استارتآپی باید بدانید
تیم خوب یا ضعیف مهمترین عامل موفقیت و یا شکست استارتآپها است. تا کنون کمتر کسی توانسته است به تنهایی استارتآپ موفقی را راهاندازی کند.
چگونه یک تیم حرفهای استارتآپی تشکیل دهیم؟
اگر هدف شما ساخت بهترین تیم استارتآپی است، باید فرایند مشخصی را برای استخدام افراد باتجربه، پیادهسازی و بر اجرای دقیق آن نظارت کنید.
چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟
روزهای بد و سخت کاری، تجربهای است که احتمالا برای هرکسی در شغلش چندینبار اتفاق میافتد. برای برطرف کردن اثرات منفی چنین روزهایی، از نکاتی که در این مطلب آنها را معرفی میکنیم کمک بگیرید.