نوشته های مرتبط: اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

نگاهی بر فرانشیز، برندهای مستقل و شکاف برند

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با تبعیض در محل کار، مقابله کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

تبعیض و پارتی‌بازی در محیط کار، در طولانی‌مدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه می‌شود.

وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

اگر می‌خواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارت‌هایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

بازاریابی حسی و تعاملی، معجزه ترکیب روش‌های سنتی و نوین بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شبکه‌های اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

با رشد شبکه‌های اجتماعی و همه‌گیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.