نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
استراتژی دورکاری، کسبوکار کوچک شما را جهانی میکند
استخدام همکاران دورکار میتواند کسبوکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.
برترین کارمندان دنیا چه عادتهایی دارند؟
کارمندان برتر هر کسبوکار، برای رسیدن به موفقیت، رفتارها و عادات تقریبا مشترکی را دنبال میکنند.
برای کارمندان، یک مدیر تمامعیار باشید
بهعنوان یک مدیر، در پی برقراری رابطه مناسب با کارمندانتان باشید تا آنها نیز با انگیزهتر کار کنند.
گوشدادن معجزه میکند
چگونه بتوانیم شنونده خوبی برای حرفهای دیگران باشیم و کیفیت ارتباط با آنها را متحول کنیم؟
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری، باعث میشود مشتریان شما ۳ برابر شوند.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
احترامی که احیا شدنش در جامعه را مرهون استارتآپها هستیم
تغییر رفتاری در جامعه که آن را در نتیجه فعالیت استارتآپها میتوان سراغ گرفت.