نوشته های مرتبط: روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد
سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقهمندان و مدیران ارشد شرکتها و استارتآپهای بزرگ کشور در مرکز بینالمللی همایشهای رازی برگزار شد.
فوتونیک و تاثیر شگرف آن بر صحنه نوآوری جهانی
اغراق نیست اگر بگوییم هیچچیز دیگری مانند فوتونیک بر صحنه نوآوری جهانی تأثیر ندارد و موفقیت آن بر پایه سه اصل برتری علم، نوآوری و روحیه پیشگام بودن است.
معرفی ۱۲ نرمافزار جدید در جشنواره استارتآپهای کهگیلویه و بویراحمد
محمود باقری گفت: در حوزه گردشگری هم ما اعتقاد داریم که کارهایمان را می توانیم به صورت الکترونیکی ارائه دهیم که این عملکردها اشتغالزا و درآمدزا هستند.
ارتباط مستقیم میان کارفرمایان صنایع مختلف با کارجویان برای جذب نیروی کار جوان
پارک فناوری پردیس معاونت علمی با همکاری مجموعه دانشکار به عنوان کارگزار، «جشنواره کار صدف» را در دانشگاه علم وصنعت ایران برگزار خواهد کرد.
پیدا کردن نیاز مهم مشتری و رفع آن
بهعنوان یک کارآفرین برای داشتن یک کسبوکار موفق یا تولید یک محصول خلاق، باید به درد و مشکل مشتریان خود توجه و برای رفع آن اقدام کنید.
بزرگترین نمایشگاه فناوریهای دیجیتال سلامت برگزار میشود
نمایشگاه فناوریهای دیجیتال سلامت با حضور ۴۰ استارتاپ و حدود ۱۰ شتابدهنده و صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر برگزار میشود.
رهبران رشد، رویداد دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف
مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار میکند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسبوکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسبوکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار میشود.