نوشته های مرتبط: چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسبوکاری جدید هستید، اما از خطر کردن میترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای شما داریم.
نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۰ تجربه شغلی که قبل از ۳۰ سالگی باید تجربه کنید
بسیاری از فارغالتحصیلان دانشگاه بهدنبال پیشرفت بسیار سریع در کار هستند. اگر سن شما کمتر از ۳۰ سال است، به تجارب شغلی مهمتری قبل از رسیدن به پیشرفت نیاز دارید.
سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
اختراع یا تولید یک محصول، راحتترین قسمت راهاندازی کسبوکار است. سختی کار زمانی آغاز میشود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.
چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایتهای مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبهنفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.
فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
مسئولیتپذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا میکند. مسئولیتپذیری باعث ایجاد تعهد میشود و تعهد، موفقیت ایجاد میکند.
چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
اشتباه کردن و شکست خوردن در کسبوکار میتواند بسیار ناراحتکننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن میگیرند!