نوشته های مرتبط: شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

چگونه به شکایت‌های مشتریان رسیدگی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳۲ دقیقه

اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایت‌های مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبه‌نفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.

راز موفقیت استارت‌آپ‌هایی که ماندگار می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

درصد زیادی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند و تنها درصد کمی از آن‌ها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آن‌ها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.

اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ویژگی‌هایی که از شما یک راهبر توانمند می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در راهبری کسب‌وکار، مستلزم ویژگی‌های خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر می‌شوند.

همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مشتری پایه و اساس هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب‌وکارها هستند.

نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.