نوشته های مرتبط: چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟
رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیشبینی شده تنظیم کنید
پیش از اینکه یک کسبوکار به مرحله مقیاسپذیری برسد، بنیانگذاران باید ملزومات و زیرساختهای این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.
کاریکاتور: چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
از پلتفرم آموزش آنلاین تا ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
جابجایی و اخراج کارمندان چه پیامدهایی دارد؟
در سازمانهای موفق، اخراج کارمندان همیشه به عنوان آخرین گزینه منطقی مورد بررسی قرار میگیرد.
چه ویژگیهایی یک مدیر فروش را «بهترین» میکند؟
مدیر فروش نقش بسیار مهمی در موفقیت گروه فروش دارد. در این مطلب به پنج تمرینی که رمز موفقیت مدیر فروش را نشان میدهد و سبب پیروزی تیم فروش میشود، پرداختهایم.