نوشته های مرتبط: چگونه برای آزادکاری آماده شویم؟
نگاهی به هشتمین رویداد دیام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ
رویداد دیام تاک ۸ در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال برگزار شد. دیام تاک رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال محسوب میشود و هرساله متخصصان و علاقهمندان زيادي را گرد هم ميآورد. برگزاركننده اين رويداد رسانه ديام برد است كه بر روي آموزش و انتقال دانش در حوزه ديجيتال ماركتينگ و ماركتينگ تمركز دارد.
مسعود حمیدزاده، مدیرعامل جدید پونیشا شد
پس از سرمایهگذاری صندوق فیروزه روی استارتاپ پونیشا در سال گذشته، اکنون مسعود حمیدزاده مدیر سرمایهگذاریهای جسورانه گروه مالی فیروزه نیز بهعنوان مدیرعامل پونیشا انتخاب شد.
بازاریابی نوین را با استراتژیهای نوین آغاز کنید
توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصتهای بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیتهای بازاریابی سنتی را امکانپذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.
بازاریابی در سلامت دیجیتال چیست؟
نشست تخصصی رسانه اکوموتیو، با حضور مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای پیشگام سلامت دیجیتال برگزار شد.
دورهمی «لذت خواندن»، جشن امضای کتابهای نشر برآیند برگزار شد
در این مراسم، سه کتاب «آنها میپرسند، شما پاسخ دهید»، «برنامۀ محتوایی یکساعته» و «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکههای اجتماعی» به خوانندگان و مخاطبان معرفی شدند.
نیاز کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال
غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانسهای تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسبوکارها و استارتاپها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.
دورهمی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، عصر روز سهشنبه ۲۱ آبان در کارخانه نوآوری آزادی، مرکز نوآوری دیجیکالانکست برگزار خواهد شد.
چگونه میتوان از طریق آزادکاری به درآمد ثابت رسید؟
با افزایش دسترسی به اینترنت و تقاضای انجام کار بهصورت آنلاین، دورکاری یا آزادکاری بیشازپیش رونق گرفته و رقابت در آن افزایش یافته است.