نوشته های مرتبط: از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

بازاریابی حسی و تعاملی، معجزه ترکیب روش‌های سنتی و نوین بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

دوره‌ نگاه از بالا به پایین و فعالیت‌های رباتی کارمندان در شرکت‌ها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی می‌توان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

اشتباهاتی که شکست استارت‌آپ شما را تضمین می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

درصد کمی از استارت‌آپ‌ها موفق می‌شوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آن‌ها می‌شود و راه حل چیست؟

چگونه یک مدیرعامل مسئولیت‌پذیر باشیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

وظایف مدیرعاملان در سازمان‌ها متفاوت است؛ اما چارچوبی کلی به‌عنوان وظایف مدیرعامل وجود دارد که در این مطلب آن را شرح خواهیم داد.

نگاهی بر بازاریابی مستقیم و مدیریت دیجیتالی برند

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.