نوشته های مرتبط: معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسبوکار را آسانتر میکنند
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اگر خواهان استقلال شغلی هستید، درجا نزنید!
موقعیتی که در حال حاضر در آن هستید، لزوما جایگاه واقعی در زندگی شما نیست؛ به رویاهای خود فکر کنید و بهدنبال استقلال شغلی باشید.
بازاریابی و بخشبندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش میدهد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چه ویژگیهایی یک مدیر فروش را «بهترین» میکند؟
مدیر فروش نقش بسیار مهمی در موفقیت گروه فروش دارد. در این مطلب به پنج تمرینی که رمز موفقیت مدیر فروش را نشان میدهد و سبب پیروزی تیم فروش میشود، پرداختهایم.
چگونه تحقیقات بازار میتواند جایگاه برندها را تعیین کند؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با دیدن این نشانهها، احتمال اخراج شدن خود را جدی بگیرید
در این مطلب شما را با نشانههایی آشنا میکنیم که نشان از نارضایتی مدیرتان و احتمال اخراج شدن شما دارند.
از دنبالهروهای بازار تا برندهای راهبر
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استراتژیهایی که کسبوکار شما را در بازار رقابت پیروز میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.