نوشته های مرتبط: ارتباطات یکپارچهای که ضامن هویت برند شما هستند
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
توضیحاتی پایهای در نقطه شروع مسیر پر تلاطم بازاریابی
امروزه برداشت های نادرست از مفاهیم ساده و پایه ای بازاریابی، یکی از بزرگترین معضلات دنیای بازاریابان شده است.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا
برندسازی یکی از پایههای اصلی موفقیت در بازاریابی کسبوکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپهای کوچک نمیتوانند هزینهی بالایی برای این بخش داشته باشند.
۳ مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند
بیشتر جوان های در حال تحصیل در دانشکده های مختلف تمام روزشان را به تهیه کاغذهای کنفرانس یا مطالعه درس های امتحانی شان اختصاص می دهند. با این حال برایان مک آلیستر دوران دانشگاهش را به طور متفاوتی سپری کرد. وی این دوران را با ساخت کلاه های بینی(Beanie) با همکلاسی اش به پایان رساند.
بیتوجهی دولت به مالکیت معنوی مانع رشد صنعت نرمافزار در ایران
در حالی که رییس جمهوری و دیگر مقامات دولتی به ضرورت تقویت صادرات شرکت های دانش بنیان در شرایط تحریمی تاکید دارند، برخی تولیدکننده های محصولات نرم افزاری معتقدند در ایران بی توجهی به مالکیت معنوی و ارزش دانش تولید نرم افزارها مانع رشد این بخش شده در شرایطی که ایران تولیدات نرم افزاری در کلاس جهانی دارد.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.