نوشته های مرتبط: استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
آشنایی با سه عنصر تاثیرگذار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر بازاریابی هدفمند و لحن برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
دو استارتآپ «بیدینگ» و «کشمون» برنده اولین دوره از مسابقه کارزار شدند.
تندیس کارزار رونمایی شد
امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمنماه) طی مراسمی از تندیس بزرگترین رقابت استارتآپی ایران رونمایی شد.
فینالیستهای بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران مشخص شدند
دبیرخانه کارزار، بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران، اسامی ۶ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.
چالش یونیکورن پروری در خاک ایران
استارتاپهای بزرگ ایرانی بدون فعالیت برونمرزی توان میلیارد دلاری شدن را دارند؟
اسامی ۲۰ تیم مرحله نیمه نهایی کارزار اعلام شد
دبیرخانه کارزار، بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران، اسامی ۲۰ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.