نوشته های مرتبط: تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
با تفکر استراتژیک، فرصتها را هوشمندانه تحلیل کنید
تفکر استراتژیک، دریچهای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیتها و استفاده از فرصتهای امروز با هدف خلق آیندهای درخشان برای کسبوکار است.
نگاهی بر فرانشیز، برندهای مستقل و شکاف برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
روایتی از تغییر مدل کسبوکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد
شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسبوکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را همزمان در نظر گرفت.
وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟
اگر میخواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارتهایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.
بازاریابی حسی و تعاملی، معجزه ترکیب روشهای سنتی و نوین بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی
دوره نگاه از بالا به پایین و فعالیتهای رباتی کارمندان در شرکتها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی میتوان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟