نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
نمونه اولیه، استارتآپ شما را از شکست ناگهانی نجات میدهد
نمونههای اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتریها هستند و استارتآپها میتوانند به کمک بازخورد مشتریها، موفقیت خود را تضمین کنند.
پنج راه آسان و ارزان برای چندبرابر کردن تعداد مشتریان
چگونه میتوان تعداد مشتریها را چندین برابر کرد و کسبوکار را رونق بخشید؟ در این مطلب خواهیم خواند.
فروش مشاورهای، کسبوکار شما را دگرگون میکند
فروش مشاورهای میتواند تفاوت بسیار زیادی در کسبوکار و مشتریهای شما ایجاد کند.
استراتژیهایی که استارتآپ شما را توسعه میدهند
کلید اصلی توسعه یک استارتآپ، افزایش درآمد است. با انتخاب روشهای مناسب قیمتگذاری و جذب مشتری، راه پیشرفت کسبوکار خود را هموار کنید.