نوشته های مرتبط: بازار بکر کسبوکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!
یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
راهاندازی استارتآپ کار دشواری است و نگهداری از آن در بازار، دشوارتر! اما اگر استارتآپی سه اصل اساسی بیانشده در این مطلب را رعایت کند، بهراحتی از بازار حذف نمیشود.
از جایگاهسازی برند تا برندینگ مستقل
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
راز موفقیت استارتآپهای نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کردهاند؟ در این مطلب خواهیم خواند.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
چگونه تحقیقات بازار میتواند جایگاه برندها را تعیین کند؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.