نوشته های مرتبط: چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟
در این مطلب، به پنج عادت ساده اشاره میکنیم که توجه به آنها به شما کمک میکند روابط کاری بسیار خوبی را ایجاد و حفظ کنید، بدون اینکه مجبور باشید با تکتک افراد در محل کار خود رابطهای دوستانه برقرار کنید.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
نگاهی بر اهمیت توسعه منابع انسانی استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «یارکشی استارتآپی» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
به کارمندانتان یاد بدهید مانند هکرها فکر کنند!
هکرها انسانهای کنجکاوی هستند که با تکنولوژی روز دنیا پیش میروند. داشتن چنین طرز تفکری باعث میشود خلاقیت بیشتری داشته باشند و راهحلهای بهتری ارائه دهند.
آنچه در مورد تیمهای موفق استارتآپی باید بدانید
تیم خوب یا ضعیف مهمترین عامل موفقیت و یا شکست استارتآپها است. تا کنون کمتر کسی توانسته است به تنهایی استارتآپ موفقی را راهاندازی کند.