نوشته های مرتبط: چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
قبل از پذیرفتن پیشنهاد شغلی، این سؤالها را از خودتان بپرسید
تصمیمگیری عجولانه چیزی جز پشیمانی بههمراه ندارد؛ بنابراین پیش از پذیرفتن یک موقعیت شغلی ببینید آیا کار مورد نظر با روحیات و علاقهمندیهای شما سازگاری دارد یا خیر.
از انتقادهای منفی به نفع برند خود استفاده کنید
انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیههایی از طرف مشتریان هستند و کمک میکنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟
روزهای بد و سخت کاری، تجربهای است که احتمالا برای هرکسی در شغلش چندینبار اتفاق میافتد. برای برطرف کردن اثرات منفی چنین روزهایی، از نکاتی که در این مطلب آنها را معرفی میکنیم کمک بگیرید.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.