نوشته های مرتبط: ۱۰ تجربه شغلی که قبل از ۳۰ سالگی باید تجربه کنید

با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسب‌وکار خود را افزایش دهید

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۰/ ۴ دقیقه

انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیده‌ای است و نقش زیادی در موفقیت کسب‌وکار شما دارد.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

مقدمه‌ای برای بازاریابی اینترنتی

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای  تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

سوال‌هایی که باید هنگام استخدام در استارت‌آپ پرسیده شوند

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۱/ ۱۰ دقیقه

سؤال‌هایی که در این مطلب آورده شده‌اند، کمک می‌کنند مناسب‌ترین افراد برای حضور در استارت‌آپ انتخاب شوند. این سؤال‌ها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار می‌دهند.

هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روش‌های کلاسیک انجام می‌شد، اما در محیط‌های استارت‌آپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روش‌های کلاسیک نمی‌توانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخ‌های کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسب‌وکار می‌شدند.

چه افرادی نباید وارد استارت‌آپ‌ها شوند؟؟

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۹/ ۳ دقیقه

قبل از شروع فعالیت خود در استارت‌آپ با سختی‌هی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آن‌ها سازگار هستید یا نه.

تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارت‌آپ را پیش‌بینی می‌کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

همه‌ی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجه‌ی خود را روی یک ایده سرمایه‌گذاری کنند، باید تقاضای بالقوه‌ی بازار را به روش‌های مختلف ارزیابی کنند.

با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۳/ ۹ دقیقه

فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت می‌شود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته می‌شود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.