نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
ضرورت ایجاد بستر جذب سرمایه برای شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها
ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ به منظور جذب سرمايه براي شرکتهای نوپا و استارتاپ ها و ایده ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی برگزار می کند.
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
توضیحاتی پایهای در نقطه شروع مسیر پر تلاطم بازاریابی
امروزه برداشت های نادرست از مفاهیم ساده و پایه ای بازاریابی، یکی از بزرگترین معضلات دنیای بازاریابان شده است.
چه افرادی نباید وارد استارتآپها شوند؟؟
قبل از شروع فعالیت خود در استارتآپ با سختیهی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آنها سازگار هستید یا نه.
سرمایه جدید پیدی از غول پرداخت جهان
با گذشت یک ماه از اعلام جذب سرمایهی ۵۵ میلیون دلاری پیدی (Paidy)، این استارتآپ فینتک ژاپنی با سرمایهگذاری استراتژیکی از جانب غول پرداخت جهان، ویزا (Visa) مواجه شده است.