نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپهای موفقی که در سال ۲۰۱۷ شکست خوردند
استارتآپها با مشکلات زیادی روبهرو هستند و نداشتن سرمایه تنها دلیل شکست نیست. گاهی اوقات استارتآپها با وجود سرمایه زیاد باز هم نمیتوانند موفق شوند.
چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟
کسبوکارهای سنتی که برای ادامه حیات مجبور هستند سود بیشتری از مشتریان دریافت کنند، نمیتوانند با استارتآپهای بزرگ رقابت کنند و از صحنه رقابت حذف میشوند.
بازاریابی و بخشبندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش میدهد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
دیجیکالا اولین یونیکورن ایرانی میشود
پیشبینی میشود با توجه به توسعه زیرساختها و روند پیش رو، امسال ارزش دیجیکالا از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.
با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید
بازاریابی انگیزشی، فعالیتهای کسبوکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزهای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد میکند، پیوند میزند.
احداث اولین دفتر آمازون در خاورمیانه
همزمان با امضای توافقنامههای تجاری میان بحرین و آمریکا به ارزش ۱۰ میلیارد دلار، بخش سرویسهای وب آمازون، اولین دفتر خود در منطقه خاورمیانه را در بحرین احداث میکند.