نوشته های مرتبط: چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

استارت‌آپ‌های موفقی که در سال ۲۰۱۷ شکست خوردند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۴ دقیقه

استارت‌آپ‌ها با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و نداشتن سرمایه تنها دلیل شکست نیست. گاهی اوقات استارت‌آپ‌ها با وجود سرمایه‌ زیاد باز هم نمی‌توانند موفق شوند.

چگونه استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای سنتی را شکست می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

کسب‌وکارهای سنتی که برای ادامه حیات مجبور هستند سود بیشتری از مشتریان دریافت کنند، نمی‌توانند با استارت‌آپ‌های بزرگ رقابت کنند و از صحنه رقابت حذف می‌شوند.

بازاریابی و بخش‌بندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

دیجی‌کالا اولین یونیکورن ایرانی می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۰۰/ ۳ دقیقه

پیش‌بینی می‌شود با توجه به توسعه زیرساخت‌ها و روند پیش رو، امسال ارزش دیجی‌کالا از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.

با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

بازاریابی انگیزشی، فعالیت‌های کسب‌وکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزه‌ای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد می‌کند، پیوند می‌زند.

احداث اولین دفتر آمازون در خاورمیانه

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

همزمان با امضای توافق‌نامه‌های تجاری میان بحرین و آمریکا به ارزش ۱۰ میلیارد دلار، بخش سرویس‌های وب آمازون، اولین دفتر خود در منطقه خاورمیانه را در بحرین احداث می‌کند.