نوشته های مرتبط: پنج راه آسان و ارزان برای چندبرابر کردن تعداد مشتریان
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.
نگاهی بر پیامرسانی، معیارهای بازاریابی و بیانیه ماموریت برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بودجه توسعه کلان کشور باید در اختیار استارتآپها قرار گیرد
محمد حسین محبی: «لازم است بودجه توسعه کلان کشور در خدمت بنگاههای کوچک و متوسط مانند استارتآپها قرار گیرد و امید است که در خصوص شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها، بودجهها کم نشوند.»
نقش رسانه در برندینگ کسبوکار چیست؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
حمایت همهجانبه مجلس از سرمایهگذاری جسورانه در استارتآپها/ نهادهایی که مسئولیت حمایت دارند درست عمل نکردهاند
هادی قوامی: «مجلس تمامقد از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه و استارتآپها حمایت میکند؛ اما متاسفانه برخی نهادها که مسئولیت حمایت از طرحهای نوآورانه را برعهده دارند، آنچنان که باید عمل نکردهاند.»
چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.