نوشته های مرتبط: چگونه نمودار ریسک و احتمال کسبوکار خود را رسم کنیم؟
بازار بکر کسبوکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!
در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسبوکارها میپرداخت.
نقشه گنج مدیران اجرایی تازهکار
مدیران اجرایی تازهکار چالشهای بسیاری در مدیریت و همچنین ارتباط با اعضای هیئتمدیره سازمان، پیش رو دارند؛ اما با راهکارهای صحیح میتوانند به آسانی بر این چالشها غلبه کنند.
نقشه سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان میگذارد
«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستانسرایی و تصویرسازی، به تیمهای مختلف سازمان کمک میکند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آنها توجه کنند.