نوشته های مرتبط: تابلوی ارزش پیشنهادی، نشاندهنده بینش در کسبوکار
قبل از ارزشآفرینی دادههای موجود را بررسی کنید
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
شش تکنیک برای به دست آوردن بینش مشتری
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
شش راه نوآوری از طریق پروفایل مشتری
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
بررسی پنج شرکت بزرگ دنیا که ارزشآفرینی میکنند
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ایدههای خود را روی کاغذ به تصویر بکشید
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.