نوشته های مرتبط: چگونه با اعتمادبه‌نفس باشیم؟

چگونه می‌توان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۱/ ۵ دقیقه

دوره مدیریت تعارض در تیم‌های استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

زبان بدن و نقش آن در مذاکره و فروش

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «زبان بدن» که به همت مدرسه استارت‌آپ ایران برگزار شده است، می‌پردازیم.

چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۱۶ دقیقه

تجارب گذشته، دلیل استخدام شما در شرکت جدید هستند؛ اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید، موفقیت شغلی آینده شما را تضمین می‌کند.

پنج استراتژی هوشمندانه که شما را به یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای تبدیل می‌کنند

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۳۴ دقیقه

شما به‌عنوان یک کارآفرین همواره در موقعیتی قرار دارید که باید بر سر منافع کسب‌وکارتان مذاکره کنید و برای یک مذاکره‌ حرفه‌‌ای لازم است مهارت‌های این کار را به‌خوبی فرا بگیرید.

پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

یک راهبر کسب‌وکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنش‌هایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آن‌ها را بداند.

چگونه با یک رئیس آسیب‌رسان کنار بیاییم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

تحمل طعنه‌ها و انرژی‌های منفی رییس‌های آسیب‌رسان به‌شدت سخت است و نمی‌توان همیشه صبر پیشه کرد؛ از طرف دیگر استعفا دادن نیز نمی‌تواند راه‌حل مناسبی در این زمینه باشد.

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.